FAQ

 

Hoe snel heb ik een bestelling in huis?

Op voorraad betekent dat we het product al in ons magazijn hebben. Als je voor 16:00 besteld hebt dan wordt het dezelfde dag nog verzonden zodat je, jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen in ontvangst kunt nemen.

 

Ik heb het verkeerde item ontvangen, wat moet ik doen?

We willen ons eerst en vooral verontschuldigen voor het ongemak. Neem contact op met onze klantendienst en stuur ons eventueel een e-mail met foto’s van het verpakkingslabel en het ontvangen product.

 

Ik wil de items niet zelf in elkaar zetten?

Helaas bieden we geen montage service. Maar maak je geen zorgen – we hebben het zo eenvoudig mogelijk gemaakt en veel van onze producten vereisen minimale montage van jouw kant. Alle bevestigingsmaterialen worden meegeleverd en vaak zit er zelfs nog een passende schroevendraaier of inbussleutel bij.

 

Kan ik de Pantone/ Ral-kleur voor een product krijgen?

Natuurlijk kan je dat! Neem gewoon contact met ons op en een van onze medewerkers helpt u verder

Ik heb meerdere items gekocht, zullen ze tegelijkertijd worden geleverd?

Ja, alle producten die op voorraad zijn, komen in aanmerking voor verzending in één groep en worden zoveel als mogelijk als 1 pakket verstuurd vanuit ons magazijn.

 

Ik heb mijn bestelling gevolgd via uw bezorgbedrijf en deze zegt dat mijn pakket verloren is geraakt of al is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Wij gebruiken gespecialiseerde externe bezorgpartners bedrijven om jouw producten zo efficiënt mogelijk aan je te leveren. In zeldzame gevallen kan er natuurlijk iets misgaan. Meestal is dit te wijten aan IT-trackingproblemen, of het kan zijn dat ze het pakket hebben achtergelaten bij een vriendelijke buur. Maak je geen zorgen, we zijn hier om te helpen. Als je het nog steeds niet hebt kunnen vinden, neem dan gewoon contact met ons op en een van onze klantenservice medewerkers zal het voor je onderzoeken.

 

Hoe kan ik contact opnemen met uw bezorgpartner?

We werken met verschillende bezorgpartners. Zodra jouw producten zijn verzonden, ontvang je een email met alle bezorginformatie. Hierin staat ook informatie over hoe je contact kunt opnemen met het bezorgbedrijf dat jouw bestelling zal bezorgen.

 

Hoe kan ik nagaan wanneer mijn levering zal aankomen?

Je vindt de verzenddatum terug op de orderbevestiging: de producten worden op die datum (mits voor 16.00 u. besteld en op voorraad) verzonden vanuit ons distributiecentrum. Daarna ontvang je een trackingnummer waarmee je de bestelling kunt volgen. Bovendien krijg je automatische updates via e-mail en kun je de status van je bestelling online in je account bekijken onder ‘Mijn bestellingen’. Bij grotere bestellingen zullen onze bezorgpartners contact met je opnemen om een bezorgafspraak in te plannen.