Retour & terugbetalingsbeleid

Heb je vragen over ons retour- en terugbetalingsbeleid? Dan zit je hier goed.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze niet meer online aanpassen. Neem dan direct contact op met onze helpdesk op telefoonnummer +31 (0) 46 7900020.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, als je van gedachten bent veranderd, kun je de bestelling annuleren, voordat deze wordt klaar gemaakt voor verzending naar onze bezorgpartners. In sommige gevallen kan dit via “mijn account”. Zie je deze optie niet, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Wil je daarna je bestelling annuleren? Weiger dan je bestelling of neem binnen 14 dagen contact met ons op. We laten je dan weten hoe je dit kunt annuleren of een ophaalmoment kunt regelen. Zodra de bestelling bij ons terugkomt, storten wij her aankoopbedrag weer terug op uw rekening.

 

Hoe reourneert u de Producten?

Als u van gedachten bent veranderd en u het herroepingsrecht ingevolge artikel 9.2 Algemene voorwaarden, dienen de Producten aan ons te worden geretourneerd. In dit geval geldt dit voor:

(a) de meeste kleine artikelen en bepaalde middelgrote artikelen die u aan ons bij ons distributiecentrum of aan onze leveringspartner op diverse locaties kunt retourneren. In dit geval moeten de Producten zonder onnodige vertraging aan ons worden geretourneerd en in ieder geval uiterlijk 14 dagen vanaf de dag waarop u het herroepingsrecht hebt uitgeoefend. De kosten van retournering van de Producten aan ons zijn voor uw rekening, welke kosten afhankelijk zijn van het artikel; of

(b) bepaalde grote artikelen zoals deuren; wij kunnen de Producten bij u laten ophalen. De kosten van het ophalen van de Producten zijn voor uw rekening, welke kosten afhankelijk zijn van het artikel, 

Ga voor meer informatie over de specifieke kosten voor retourneren en ophalen die gelden voor verschillende artikelen (houd er rekening mee dat deze kosten verschillen afhankelijk van de oorspronkelijke wijze van bezorging en de prijs van het Product) en overige informatie over retourzending en terugbetaling naar Retourzending en terugbetaling.

9.14 Als u het recht van retournering van de Producten ingevolge artikel 9.11 uitoefent omdat de Producten gebreken vertonen, niet waren geleverd zoals omschreven of u anderszins een wettelijk recht hebt de Producten te retourneren als gevolg van een door ons gemaakte fout na verzending van de Producten, dienen de Producten aan ons te worden geretourneerd. Afhankelijk van het artikel kan dit door of de Producten aan ons te laten retourneren of door ons bij u te laten ophalen, zoals beschreven in artikel 9.13. In deze gevallen zijn aan het retourneren of ophalen geen kosten verbonden.

9.15 Neem voor het laten retourneren of ophalen van de Producten contact op met onze klantenservice door middel van de in artikel 24 hieronder genoemde contactgegevens.

9.16 U dient voorzichtig te zijn met het openen van de verpakking waarin de Producten zijn geleverd en de Producten zorgvuldig opnieuw te verpakken in de originele verpakking voordat u de Producten aan ons retourneert.

 

Wat als ik een beschadigd of verkeerd item ontvang?

Het is belangrijk dat je de bestelling bij bezorging controleert, want we vragen je om een formulier te tekenen waarin staat dat het in goede staat is bezorgd. Ben je niet tevreden? Laat het onze bezorger weten of noteer het op het formulier en neem contact met ons op.

Ons kwaliteitsteam controleert je items om er zeker van te zijn dat ze aan de beste eisen voldoen voordat we ze opsturen. Het kan voorkomen dat we iets missen of je een verkeerd item hebben gestuurd, laat het ons dan binnen 14 dagen weten. Het helpt als je een aantal foto’s stuurt van de schade of andere problemen. Ons Serviceteam beoordeelt je klacht en laat je weten hoe je een item kunt retourneren of een afhaalmoment kunt regelen. Je krijgt dan een volledige terugbetaling, we regelen een reparatie of we bestellen een nieuw item voor je. Om het te kunnen ophalen, moet het product wel gedemonteerd en opnieuw verpakt zijn in de originele verpakking.

 

Hoe meld ik een retour aan?

Klik hier en maak zelf een retour aan via onze retour portal

 

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Om veiligheidsredenen kunnen wij alleen een terugbetaling doen naar het originele betaalmethode waarmee je de bestelling geplaatst hebt.

Ideal binnen 3-5 werkdagen
Overschrijving binnen 2-30 dagen *
Creditcard binnen 2-30 dagen*
PayPal binnen 5-7 dagen**

* Het verschilt per bank. Je kunt het restitutiebeleid bekijken bij de algemene voorwaarden van je bank.
** Het kan tot 30 dagen duren. Je kunt het restitutiebeleid bekijken bij de algemene voorwaarden van je bank/Paypall