Retour & terugbetalingsbeleid

Heb je vragen over ons retour- en terugbetalingsbeleid? Dan zit je hier goed.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze niet meer online aanpassen. Neem dan direct contact op met onze helpdesk op telefoonnummer +31 (0) 46 7900020.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, als je van gedachten bent veranderd, kun je de bestelling annuleren, voordat deze wordt klaar gemaakt voor verzending naar onze bezorgpartners. In sommige gevallen kan dit via “mijn account”. Zie je deze optie niet, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Wil je daarna je bestelling annuleren? Weiger dan je bestelling of neem binnen 14 dagen contact met ons op. We laten je dan weten hoe je dit kunt annuleren of een ophaalmoment kunt regelen. Zodra de bestelling bij ons terugkomt, ontvang je een volledige terugbetaling (inclusief verzendkosten).

 

Wat als ik niet tevreden ben?

Ben je niet tevreden? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op en we laten weten hoe je deze kan retourneren of een afhaalmoment kunt regelen. Daarna heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Indien u gebruikt maakt van het retourrecht dan zullen wij het gehele orderbedrag van desbetreffende artikel inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retourmelding op uw bankrekening terug storten.

 

Wat als ik een beschadigd of verkeerd item ontvang?

Het is belangrijk dat je de bestelling bij bezorging controleert, want we vragen je om een formulier te tekenen waarin staat dat het in goede staat is bezorgd. Ben je niet tevreden? Laat het onze bezorger weten of noteer het op het formulier en neem contact met ons op.

Ons kwaliteitsteam controleert je items om er zeker van te zijn dat ze aan de beste eisen voldoen voordat we ze opsturen. Het kan voorkomen dat we iets missen of je een verkeerd item hebben gestuurd, laat het ons dan binnen 14 dagen weten. Het helpt als je een aantal foto’s stuurt van de schade of andere problemen. Ons Serviceteam beoordeelt je klacht en laat je weten hoe je een item kunt retourneren of een afhaalmoment kunt regelen. Je krijgt dan een volledige terugbetaling, we regelen een reparatie of we bestellen een nieuw item voor je. Om het te kunnen ophalen, moet het product wel gedemonteerd en opnieuw verpakt zijn in de originele verpakking.

 

Hoeveel betaal ik voor een retourzending?

Als je een artikel moet retourneren omdat het defect is of omdat wij iets verkeerd hebben gedaan, brengen we geen kosten in rekening voor het retourneren en ophalen. Ook als je een artikel retourneert omdat je van gedachten bent veranderd, krijg je een volledige terugbetaling, inclusief bezorgkosten en de retourkosten. Als je slechts een deel van je bestelling retourneert, betalen we de kosten van die artikelen en de bezorg -en retourkosten terug.

Hoe meld ik een retour aan?

Klik hier en maak zelf een retour aan via onze retour portal

 

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Om veiligheidsredenen kunnen wij alleen een terugbetaling doen naar het originele betaalmethode waarmee je de bestelling geplaatst hebt.

Ideal binnen 3-5 werkdagen
Overschrijving binnen 2-30 dagen *
Creditcard binnen 2-30 dagen*
PayPal binnen 5-7 dagen**

* Het verschilt per bank. Je kunt het restitutiebeleid bekijken bij de algemene voorwaarden van je bank.
** Het kan tot 30 dagen duren. Je kunt het restitutiebeleid bekijken bij de algemene voorwaarden van je bank/Paypall