Verzending & Levering

Heb je vragen over hoe een pakket verzonden wordt of hoe je iets moet retourneren? Dan zit je hier goed.

Gratis verzending in Nederland & België

Pakketpost in Nederland en België wordt  bezorgd met GLS
Brievenbuspost/pakketjes in Nederland en België wordt bezorgd met PostNL
Pakketten met groter gewicht/grotere afmetingen worden met een aparte vervoerder verzonden.

De bezorging van grote bestellingen (waaronder deuren en grotere spiegels) die niet via GLS verzonden kunnen worden gaat in overleg. Onze transporteur neemt contact met je op voor een bezorgafspraak. Je kunt je producten (na telefonische afspraak zodat we de producten voor je klaar kunnen zetten), ook bij ons in het magazijn komen afhalen.

 

International shipping

When you want to order outside the Netherlands, Belgium, Luxembourg or Germany, please send us an email with the contents of your shopping cart, plus address details to info@steelparts.eu and we will inform you about shipping costs.

 

Ophalen

Het is mogelijk om je bestelling op te halen in Sittard (tijdens werkdagen tussen 9.00 u. en 17.00 u.). Vink tijdens het bestellen, de optie “gratis ophalen” aan. Neem na de betaling contact met ons op via info@steelparts.nl of bel +31 (0) 467900020 , dan spreken we een datum en tijdstip met je af.

 

levertijden

Wanneer wij je bestelling hebben ontvangen, wordt je bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Bestellingen die voor 16.00 u geplaatst en betaald zijn, worden dezelfde dag  nog verzonden. Bestellingen die na 16.00 u. worden ontvangen, worden de volgende werkdag verzonden. Het kan zijn dat een besteld artikel (tijdelijk) is uitverkocht of om andere redenen niet direct leverbaar is. In dat geval krijg je daarvan bericht. Steelparts doet haar uiterste best om de aangekondigde levertijden te realiseren.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je op werkdagen voor 14:30 een bestelling doorgeeft, dan wordt deze dezelfde dag nog opgehaald. Je ontvangt direct nadat de bestelling is opgehaald een email met een track & trace-link waarbij je je zending kunt volgen. Op de dag van de levering ontvang je een e-mail dat je bestelling eraan komt. Als je er niet bent, laat de bezorgpartner een briefje achter. Je hebt de mogelijkheid om een andere datum in te plannen, het pakket bij je favoriete buren te laten leveren of naar een lokaal depot te sturen. In sommige gevallen is het niet mogelijk om je levering te wijzigen of een lokaal pakketpunt te kiezen vanwege het formaat van het pakket. De koerier levert het tot aan je voordeur.

Voor grootformaat pakketten zoals deuren, douchewanden en andere grote producten wordt een persoonlijke afleverafspraak ingepland. Onze transporteur neemt persoonlijk contact met u op.

Belangrijk: vanwege de huidige situatie rond COVID-19 leveren we voorlopig alleen tot aan de voordeur en zullen onze bezorgers geen verpakkingen meer verwijderen of meenemen. De veiligheid van onze klanten en bezorgpartners is onze eerste prioriteit.

 

IN ÉÉN KEER LEVEREN

Waar mogelijk bieden we de mogelijkheid om je bestelling in één keer te leveren, zodat alle items op dezelfde dag aankomen. Handig, toch?