Verzending & Levering

Heb je vragen over hoe een pakket verzonden wordt of hoe je iets moet retourneren? Dan zit je hier goed! Wij verzenden gratis naar  Nederland & België

Pakketpost in Nederland en België wordt thuisbezorgd met GLS
Pakketten met groter gewicht/grotere afmetingen worden met een aparte vervoerder verzonden.

De bezorging van grote bestellingen (waaronder deuren en grotere spiegels) die niet via GLS verzonden kunnen worden, gaan in overleg. Onze transporteur neemt contact met je op wanneer hij jouw bestelling komt bezorgen en als je je telefoon nummer achterlaat kan hij je ook nog bellen mocht hij voor een gesloten deur staan. Uiteraard krijg je via de mail een track&trace zodat je de bestelling realtime kunt volgen.

Wat is levering tot aan de drempel?

Volgens de ARBO-wetgeving mag een bezorger maar tot de derde verdieping iets leveren mits er geen lift beschikbaar is. De eerste, tweede of derde verdieping is dus vaak geen probleem voor drempelbezorging. Wanneer het hoger is of geen lift beschikbaar is, is de levering tot aan de drempel lastiger. Niet onmogelijk, maar vaak komen hier extra kosten bij kijken. Het is daarom ook van groot belang om tijdens de bestelling goed aan te geven waar en hoe hoog je woont.

International shipping

When you want to order outside the Netherlands, Belgium, Luxembourg or Germany, please send us an email with the contents of your shopping cart, plus address details to info@steelparts.eu and we will inform you about shipping costs.

Is het mogelijk om mijn bestelling zelf op te halen?

Het is mogelijk om je bestelling op te halen in Sittard (tijdens werkdagen tussen 9.00 u. en 17.00 u.). Vink tijdens het bestellen, de optie “gratis ophalen” aan. Neem na de betaling contact met ons op via info@steelparts.nl of bel +31 (0) 467900020 , dan spreken we een datum en tijdstip met je af.

 

Wanneer wordt mijn bestelling thuisbezorgd?

Wanneer wij je bestelling hebben ontvangen, wordt je bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Bestellingen die voor 16.00 u geplaatst en betaald zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 16.00 u. worden ontvangen, worden de volgende werkdag verzonden. Het kan zijn dat een besteld artikel (tijdelijk) is uitverkocht of om andere redenen niet direct leverbaar is. In dat geval krijg je daarvan bericht. Steelparts.nl doet haar uiterste best om de aangekondigde levertijden te realiseren.

 

Wat kan ik doen als ik de koerier heb gemist?

Als je er niet bent, laat de koerier een briefje achter. Je hebt de mogelijkheid om een andere datum in te plannen, het pakket bij je favoriete buren te laten leveren of naar een lokaal depot te sturen. In sommige gevallen is het niet mogelijk om je levering te wijzigen of een lokaal pakketpunt te kiezen vanwege het formaat van het pakket. Mocht u geen briefje vinden in uw brievenbus? Neem dan contact op met onze klantenservice (0+31 (0) 467900020

 

Belangrijk: vanwege de huidige situatie rond COVID-19 leveren we voorlopig alleen tot aan de voordeur en zullen onze bezorgers geen verpakkingen meer verwijderen of meenemen. De veiligheid van onze klanten en de koeriers is onze eerste prioriteit.